KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ - İnformasiya Texnologiyaları Problemləri

KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ - İnformasiya Texnologiyaları Problemləri

KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ - İnformasiya Texnologiyaları Problemləri

KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ - İnformasiya Texnologiyaları Problemləri

KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ - İnformasiya Texnologiyaları Problemləri
KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ - İnformasiya Texnologiyaları Problemləri
AZƏRBAYCAN MİLLİ ELMLƏR AKADEMİYASI

№1, 2017

KORPORATİV MÜHİTDƏ KOMPÜTER SISTEMLƏRİNIN TEXNİKİ XİDMƏTİNİN TƏŞKİLİ

Mehdiyev Şakir A.

Məqalədə texniki xidmət strategiyalarının müxtəlif aspektləri və onların kompüter sistemlərində tətbiqi təhlil olunur. Diaqnoz qoyuluşunun mərhələləri və texniki xidmət indikatorları nəzərdən keçirilir. Kompüter sistemlərində texniki xidmətin fəaliyyət növləri təklif olunur (səh. 92-99).

Açar sözlər: texniki xidmət, korporativ informasiya sistemi, kompüter sistemi, imtinalar, nasazlıq, diaqnozlaşdırma, CRM, sosial mühəndislik.
DOI : 10.25045/jpit.v08.i1.10
Ədəbiyyat
  • Додонов А.Г., Флейтман Д.В. Корпоративные информационные системы: обеспечение живучести // Математические машины и системы, 2005, №4, с.119–130.
  • Əliquliyev R.M., Ələkbərov R.Q., Alıquliyev R.M., Fətəliyev T.X. Elektron elm: müasir vəziyyəti, problemləri və inkişaf perspektivləri. Bakı: İnformasiya Texnologiyaları İnstitutu, 2015, 127 səh.
  • Ələkbərov R.Q, Fətəliyev T., Mehdiyev Ş.A. Elektron elmin monitorinqi. Bakı: İnformasiya Texnologiyaları İnstitutu, 2015, 74 səh.
  • BS 8210: 2012 Guide to facilities maintenance management.
  • DIN 31051 Fundamentals of maintenance.
  • ГОСТ 18322-78 Системы технического обслуживания и ремонтов техники. Термины и определения.
  • Волков В.Ю., Вепренцева О.Н. Сервис и диагностика компьютерных и микропроцессорных систем. Новомосковск, 2009, 68 с.
  • Шехватов Д. Эволюция систем управления техобслуживанием и ремонтами // Оборудование (приложение к журналу «Эксперт»), 2004, с.18–24.
  • Антоненко И.Н., Крюков И.Э. Информационные системы и практики ТОиР: этапы развития // Главный энергетик, 2011, №10, с.37–44.
  • NASA Reliability Centered Maintenance Guide for Facilities and Collateral Equipment, 2000, 348 p.
  • hi-news.ru/computers/intel-priznala-nalichie-kriticheskoj-nedorabotki-v-processorax-skylake.html
  • MIL-HDBK-217F. Reliability prediction of electronic equipment, 1991.
  • Блинцов А.Е., Моженкова Е.В. и др. Использование показателя потерь информации за счет отказов для оценки степени информационной безопасности / Материалы XVI научно-практической конференции, Гродно, 2011, с.174–176.
  • http://servisv.org.ua/articles/sovremennye-sredstva-i-metodiki-diagnostiki-oborudovanija
  • Итикава А., Такаги И. и др. TPM в простом и доступном изложении. М.: РИА «Стандарты и качество», 2008, 128 с.
  • Златин П.А., Крекова М.М., Соколянский В.В. Социология и психология труда. Под. ред. Златина П.А. – часть 2-М.: МГИУ, 2008, 239 с.
  • Сахно Е.Ю., Дорош М.С., Ребенок А.В. Менеджмент сервиса: теория и практика: учебное пособие. К.: Центр учебной литературы, 2010, 328 с.
  • Букашин Д. Каков эффективный contact-центр? //Технология и средства связи, 2013, №6, с.38–39.